„Jsme tím, co si pamatujeme. Bez paměti mizíme, přestáváme existovat, naše minulost je vymazána a přece věnujeme paměti jen málo pozornosti, kromě případů kdy nás opustí. Děláme strašně málo k jejímu procvičení, živení, posilování a ochraně. “
Mark Twain (1835 – 1910), americký...
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacení (FIE) je strategií pro rozvoj mentálních schopností učícího se jedince. Vede k efektivnějšímu učení a řešení problémů. Představuje nejpropracovanější systém pro rozvoj dovedností myslet a učit se.
Vychází z principů strukturální kognitivní...
Prof. Reuven Feuerstein (nar. 1921) byl izraelský klinický, vývojový a kognitivní psycholog. Známý je především svou teorií Strukturální kognitivní modifikovatelnosti.
Feuerstein založil mezinárodní centrum pro zvýšení učebního potenciálu (The International Center for the Enhancement of Learning...
Intervenční program instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina - FIE I.
Proč jsou některé děti ve škole neúspěšné?
Je možné změnit jejich přístup k práci?
Lze rozvíjet jejich kognitivní schopnosti?
Od března 2012 nabízím pro děti s poruchami učení možnost absolvovat program...
Seminář vedl Libor Činka, specialista v superpaměti, rychločtení, motivaci, informačním managementu, v oblasti dosahování nadstandardních výkonů, psychologii vlivu, hypnotickém prodeji. Od roku 1992 vede tréninky pro významné vzdělávací společnosti a firmy.V roce 1997 založil společnost Cetros....
Seminář k Evropskému Roku Aktivního Stárnutí a Mezigenerační Solidarity
ELKHONON GOLDBERG, Ph.D.ABPP - jeden z nejvýznamnějších současných neuropsychologů, profesor neurologie na School of Medicine New York Universit, přednáší na několika dalších prestižních univerzitách...
Logohrátky pro děti od 3 do pěti let
Kurz je zaměřen na
• rozvoj smyslového vnímání, rozvoj slovní zásoby, rozvoj mluvené řeči, obratnost mluvidel a grafomotoriku
• rozvoj sluchového vnímání, schopnost souvisle se vyjadřovat, sluchové vnímání pro hlásky,...